Jak to chodí u Knechtů

30.09.2019

Kdopak má dnes narozeniny?
Andílková přece !!!!

A jak jsme to oslavili?
Prací !!!! Přece......

V neděli 29.9. jsme se zúčastnili velmi adventurního čuchacího tréninku v pneuservisu u pana Kováře v Lažanech. Zařizovala jsem to já a pan Kovář možná ještě doteď nevěří, že existují takoví magoři, kterým se při pohledu na jeho ušpiněný sklad a dílnu rozzáří oči a oni vydechnou: "No to je NAPROSTÁ BOMBA!!!" Trenérka Katka dokonce vzala svého pejska, protože dle svých slov by bylo škoda tu možnost nevyužít.....
"A řekla jsi mu doufám, že čím větší čurbes, tím líp??? " a "Já tam tak chcu...!!!" jsou jen některé z jejích smsek.

Andílková čuchala jak ji známe; v každém terénu byly vždy 2 vzorky a vždy je našla tak do minuty a půl.... jen jednou nás zradil jakýsi růžový patlavý blevajz, co se tam povaloval v kyblíku a Andělu děsně přitahoval....

No a Eliánek.... proměna jak blázen, čuměly jsme obě Katky. Pravda je, že jsme zamakali: nedávno jsem poprosila sousedku Janu (už má svatozář...), zda bych s Elianem mohla přijít čuchat k nim domů.... chápete, u nás už to všechno zná (ačkoliv jsem si uvědomila, že jsou ještě jisté rezervy v patře, do kterého naši psi nesmějí) a najít nové interiéry není žádná sranda. Pokud ovšem nemáte tak skvělou sousedku, jako já! Takže jsme dorazili, nachystala jsem 2x tři (!!! hodně!!!) vzorky na schodišti, podestě, a u vchodu a šli jsme na to. Elian jak vyměněný - čuchal čuchal a našel všechny. Navíc - což byl další úkol - hledal sám, tj. aniž by se stále ohlížel, co já na to. Během tréninku 1.9. se totiž projevilo jeho mamánkovství: šel přesně tam, kam já. Dokonce i když chytnul pach, a já se pohnula, šel okamžitě za mnou.... Což je jakože super do života, ale pro samostatné čuchání dost naprd. U Jany jsem ho vyslala ze schodů dolů, sama zůstala nahoře, Elian se ani neohlídl, seběhl ze schodů a začal intenzivně větřit: paráda!
No a v neděli to bylo to samé: ten drive, to nadšení, ta radost!!!

Fotky s podtitulem Proč je důležité být očkován proti tetanu najdete zde
https://angelgoldrebecca.rajce.idnes.cz/
jméno: kacenkajo@seznam.cz
kód: 29.9.2019
A ještě než zavoláte Kubišovou: dárek k narozeninám samozřejmě byl..... dvě sušená prasečí ouška křupala a chutnala oběma.

© 2020 Angel Gold Rebecca. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky