Jak jsme jely do Rožnova aneb co bych pro ty svoje čoklíky neudělala...

13.10.2019

Naše noseworková trenérka Kačka mi nedávno psala, že 13.10. je v Rožnově pod Radhoštěm intenzivní trénink jiné naší trenérky, a že by ráda jela, ale nechce se jí samotné, tak pokud bysme s Evkou měly zájem.... Sice Rožnov je dost štreka, ale zima na krku - přes zimu to bude s tréninkama venku naprostá bída. Tak proč této možnosti nevyužít, samotné by se mi tam taky nechtělo.... Eva (znáte ji z opíkání špekáčků u nás, má blue merle Abbinku) nakonec že taky pojede, takže výlet ! Seminář se měl konat ve dvou skupinách, od 9.00 do 13.00, každá skupina měla trénovat 2 hodiny. Vzhledem k tomu, jakou dálku to máme, domluvila Kačka, že budeme ve druhé skupině, tedy začínat někdy v 11.00.
Většina z vás dobře ví, jaký mám problém s čísly.....
Takže už jistě tušíte, že sranda měla teprve začít... Tak nějak jsem si od té závazné chvíle, kdy jsem za seminář zaplatila, vsugerovala, že budem začínat kolem poledního.... Ve světle čehož fakt, že jsem ochotná zkazit si nedělní dopoledne nelidským vstáváním a cestováním, nevypadal nakonec až tak zle.

V úterý přišla zpráva od Kačky: "Ahoj čuchalíny :) Ohledně neděle: cesta do Rožnova trvá cca 2 hodiny. Já mám ráda rezervu, takže navrhuju sraz nejpozději v 7 u Tesca v Heršpicích."

Uáááááá????? Héééééééé?????? Huhéééhhéééé?????? WTF? Jak jako v 7 ? To jako RÁNO???? Proboha proč???

"Kačí proč tak brzo, když jsme až ve druhé skupině?" a připojuji smajlíky: divím se, spím, spím.

Na což Kačka přeposílá screenshot z pozvánky, kterou jsem mailem také obdržela:
"Rozdělení do 2 skupin, 1. skupina 9-10h, 11-12h, 2. skupina 10-11h, 12-13h."

A kdybych náhodou měla problémy s porozuměním psaného textu, připisuje Kačka poznámku: "Kačí, jsme druhá skupina. První blok nám začíná v 10.00"

Si děláš kozy.
Pětiletá odborná střední škola.
Pětiletá vysoká škola, dva cizí jazyky plus latina, dvoje státnice, titul Mgr.
A vona si neumí přečíst, že začíná v deset????!!!!!!!

Zásadní otázka teď ovšem zní, zda to na sebe prásknout Richardovi....
"Chácháchá!!!! Dobrý, Kačí. Si to užijte. No, s klukama na chatě na tebe budem myslet..... cháchá!!!"

Richard měl totiž naplánovanou pánskou jízdu kdesi v Krasu, takže si ten zcela nový spád, který další z mých čuchacích seminářů nabral, nepokrytě užíval. No tak když pánská jízda, tož ti aspoň vrazím Pana Eliana, protože oba čokly do jednoho auta k dalším dvěma fakt brát nemůžu!!

Obětovat 350 korun a vyspat se jako normální člověk, nebo vstát v pět ráno, dojet do Avionu a prospat se cestou, páč bude řídit Kačka?
V kolik budu muset jít v sobotu spát????? V deset?? I to je pořád jen 7 hodin spánku.... Ale v deset já prostě neusnu !!!!!
Dopr.....
To zvládnu. Koneckonců, když jsme jely s Andělem na natáčení do Dobrého rána, vstávala jsem kolem 4, živý přenos začínal v 6.

To zvládnu.
Sakra.

V pátek večer chystám všechny věci pro Eliana - chlapa svoje dítě balit byť na denní pobyt mimo domov opravdu nenechám.
V sobotu večer chystám všechny věci na seminář, tzn. hlavně spoustu různých odměn, sešitek a dvě (sichr je sichr) propisky. Náhubek.... Hnědule bude se mnou na zadním sedadle a Bonýsek s Abby v kufru, ale pokud hodlám chrnět....
Andílka nechávám spát doma - přece ji na tu chvilku nebudu tahat do kotce....

V 5.10 zvoní budík. Stačí, když vyjedu po šesté, takže jenom rychle zuby, obléct, nezbytné kafíčko. Bez toho nic nebude. Ranní ptáče bez kafáče vůbec nikam nedoskáče. Zahřát auto, naházet do něj věci, a jedem.

Je mlha jak prase, těch pár aut, co potkávám, má zapnuté mlhovky. Na to teda vážení prdím - v tuto noční dobu bych v autě čudlík na mlhovky stejně nenašla....
V Lipůvce ve mně hrkne.... rychle se otočím na zadní sedadlo, jestli jsem ve spánku nezapomněla naložit Andělovou....
Je tam.

Cesta je na pohodu, silnice prázdné. Přijíždím do Avionu, sraz je u Tesca, takže až úplně na konci. Už vidím Evu, Abbinka sedí kousek od ní.

Přivítáme se, Kačka si jen odskočila do Tesca. Přichází, vítáme se a sdělujeme si ranní postřehy:
Já: "Jako holky, ani u nás, kde bydlí několik maminek s fakt malýma dětma a pár lidí vstává ke zvířatům, ani u nás nesvítilo jediný okno!!!!"
Katka: "Holky, mám pro vás dvě zásadní zprávy. Za prvé, táta mi půjčil auto, ve kterým není ani trocha plynu, ani benzínu. Tak já jen doufám, že na benzínku ještě dojedu.... Za druhé, až cestou jsem zjistila, že jsem si ZAPOMNĚLA VZÍT CIGÁRA!!!! Já jak nemám cigára..... v Tescu mají až od 7, koupím si na té benzínce...."
Já, zatímco stěhuji věci z mého auta do Katčiného: "Do prčic, nechala jsem doma vodítko....!!!! Uff, mám tu jedno náhradní, dobrý...."
Eva: " Ty jo, to nám to fakt dobře začíná....!"
Půlnočním tempem pokračuji v akci Kulový blesk: Anděl ven, uvázat ke stromku. Plachtu na zadní sedadlo, zavázat, provlíct karabinu, předat dárek pro Evu (měla narozky), baťoh, termotašku s koláčem a instantním kafem (smetanu jsem zapomněla vzít, sakra), Andělovi náhubek (správné rozhodnutí: opěradla zadních sedaček jsou nějaká nízká a Bonýsek děsně dlouhý....), sedám. Kačka se ještě směje mým "radám" uštědřovaným Andělové, která vrčí na Bonýska v jeho autě ("Anděli, bejt tebou, tak radši odpočívám, páč jedeme pracovat!!")

Vyrážíme.

Nejdřív teda na tu benzínku a pro ty cigára.

Ujedeme asi 200 metrů, když nám všem pípne smska. Holkám na hodinkách, mě, zpátečnické konzervě, na smartphonu.

Eva: "Lenka píše, že je nemocná a ruší to."
Já: "Teď mi pípla smska." Ve spánku lovím mobil. "No fakt, ruší to."
Katka: Nepublikovatelné.

Zastavujeme.

První reakce: Dobrý, že sms přišla ještě v Brně a ne 20 km od Rožnova.
Druhá reakce: Co teď? Je sedm hodin ráno!!!!

Katka: "V první řadě jedem natankovat."

S Evou čekáme v autě a snažíme se zpracovat události poslední minuty.

Katka se vrací: " To mě teda nas....li !!!! Nemaj cigára !!!!!"

Takže jaký je plán? Předsedkyně klubu Dana má dnes seminář v Brně, můžem se tam nasáčkovat, ale až ona skončí - to by bylo někdy po 11.00. Zavrhujem.
Navíc si uvědomujeme, že vzhledem k tomu, že jsme jely na seminář, kde vždy trenérka chystá vlastní vzorky, nemáme s sebou nic než odměny pro psy.

Teda..... Vy, co mě znáte fakt dost dobře, ..... víte, že miluji plány B.

Takže jediná já Hujerka mám s sebou nejen vzorky, nejen tři ze čtyř (skořici, pomeranč, hřebíček), ale navíc docela dost "knoflíků" (malých kulatých krabiček s dírkama, do kterých vkládáme vzorky) i s magnetkama.
A dokonce i pinzetu.

Navrhuju využít prázdného parkoviště obrovského nákupního střediska a potrénovat tam, a pak se někam přesunout.
Přejíždíme tedy v mlze o kus dál směrem k IKEA (tu jen tuším, aerosol je solidní) a chystáme věci.

Navzájem si zakládáme terény, 2-3 vzorky na jeden terén.
Provoz téměř žádný, klid, mlha, zima, ... a nadšení pejsci.

Takže až vám bude někdo vykládat, jak byl tuhle v neděli ve čtvrt na osm ráno u Datartu a viděl tam tři gori... holčiny v mlze, jak velmi soustředěně obcházejí stanoviště s nákupními vozíky, občas se sehnou nebo kleknou na zem a v naprosto nepředvídatelných intervalech zapiští "Jo!!" nebo "Teď!!!", tak vězte, že to jsme byly my.

Po asi hodině a půl jsme se přesunuly do jednoho areálu u Křenové. Nachystaly jsme si dvě řady po 10ti botách, daly do nich 2 vzorky a 2 rušivky (kousky sýra a masa), když v tom se objevil pan správce a vyhodil nás. Takže jsme boty i se vzorkama zase sbalily a následovala další válečná porada: Kam teď?
Volba padla na Řečkovice, naproti vlakovému nádraží je pod dálničním mostem parkoviště a oplocený eko dvůr, takže plac, ploty, tráva, auta, borčus, ... luxus.

Zde jsme zůstaly asi do 12.00 a i ty boty tam nakonec potrénovaly :)

Domů jsem namísto očekávaných cca 16.00 přijela kolem jedné, Richard už byl taky zpět.... Takže tentokrát už jsem jinou volbu, než prásknout další trapas, neměla. Richardova reakce byla kupodivu velmi podobná té první :)

Postřehy:
1. Vstávat v neděli v pět ráno jen proto, aby si jeli 10 km od bydliště zatrénovat na něco, co se ani nezapisuje do průkazu původu, to můžou fakt jen naprostí psí magoři.

2. Když zcela výjimečně, oproti celoživotním zvyklostem, vstanete v pět ráno, tak v deset dopoledne máte pocit, že jsou tři. A v sedum večer se chystáte do betle.....
Fascinující.

Fotky rozklikněte.

© 2020 Angel Gold Rebecca. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky